O FIRMIE


Nasza firma powstała 1 czerwca 2001 roku. W przeciągu tych lat otworzyliśmy sieć sklepów detalicznych, sklep internetowy oraz profesjonalny serwis telefonów komórkowych. W 2009 roku firma uzyskała autoryzację na naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne marki Samsung pod patronatem Cyfrowego Centrum Serwisowego S.A. Dzięki tej współpracy możemy przyjmować do naprawy gwarancyjnej również telefony i modemy marki: Alcatel, ZTE Poland, Huawei, Anydata, Emporia. W roku 2011 uzyskaliśmy autoryzację na naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne modemów marki Huawei dla sieci Cyfrowy Polsat oraz Play. W roku ubiegłym uzyskaliśmy autoryzację na naprawy telefonów i tabletów marki Connect, Alcatel oraz wszystkich urządzeń marki Huawei.

Co oferujemy?

Telefony i akcesoria dostępne w naszej ofercie są odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, zarówno Klientów indywidualnych jak i firm. Obserwując zmiany na rynku i rozwój technologii nasz asortyment nieustannie rozszerzamy. Na życzenie Klientów realizujemy również nietypowe zamówienia.

W naszej ofercie znajdują się wszystkie akcesoria do telefonów komórkowych (baterie, ładowarki, obudowy, zestawy słuchawkowe i głośnomówiące, części zamienne, narzędzia serwisowe i inne), głównie marek: FOREVER, SOX, KRUSELL, BLUETREK, JABRA, PIERRE CARDIN, KINGSTON  oraz znanych liderów światowych: NOKIA, SONY, MOTOROLA, SAMSUNG, APPLE, LG, HTC, BLACKBERRY. Na akcesoria udzielamy 24 - miesięczny okres gwarancji. 

Równolegle ze sprzedażą prowadzimy profesjonalny pogwarancyjny serwis telefonów komórkowych, smartfonów oraz tabletów. W zakres naszych usług wchodzi serwis telefonów komórkowych oraz innych urządzeń mobilnych wszystkich producentów. Zajmujemy się zarówno naprawami programowymi jak i elektronicznymi. Posiadane możliwości pozwalają nam na nieustanne śledzenie zmian oprogramowania, jego akutalizację. Nasze zaplecze techniczne pozwala na wykonywanie wszelkich napraw elektronicznych łącznie ze skomplikowaną wymianą elementów BGA.

Zebrane wieloletnie doświadczenia, nagromadzona wiedza oraz stała współpraca z wieloma dostawcami pozwalają nam na integrację nowoczesnych rozwiązań. Rozwiązania te wpływają na podnoszenie jakości i wzrost satysfakcji naszych Klientów.

Prowadzimy pełną ewidencję napraw wszystkich telefonów, dzięki czemu nasi Klienci w dowolnym momencie mogą otrzymać historię napraw swojego telefonu.

POLITYKA JAKOŚCI I CERTYFIKATY


Dla zapewnienia satysfakcji Klientów oraz przewagi konkurencyjnej wszystkich dziedzin funkcjonowaniai firmy została ustanawiona Polityka Jakości.

Celem firmy jest zaspokajanie potrzeb Klientów, poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów i usług zgodnie z normami prawnymi, technologicznymi i środowiskowymi oraz poprzez budowanie trwałych relacji z Klientami.

Odpowiedzialność – zapewnienie Klientom najlepszych rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb,
zgodność z ofertą niezależnie od jej zakresu.

Zaufanie - reagowanie na potrzeby Klientów poprzez badanie poziomu ich zadowolenia, zapewniając stałe doskonalenie procesów służących jego poprawie. 
Postępujemy zgodnie z zasadami etyki biznesowej mając na uwadze dobro naszych Klientów.
Tym samym firma zapewnia troskę o Klientów, którzy obdarzyli ją swoim zaufaniem.

Drukuj opis produktu
Milenium Mobile © 2006-2014 - serwis telefonów gsm, htc, nokia, blackberry, ipad, autoryzowany serwis telefonów Samsung na gwarancji, huawei, iphon, naprawa płyt głównych po zalaniu, wymiana matrycy, szybki, galaxy, android, smartfone, G900F, S5, galaxy s3, i9300, I9505, S4, I8190, N7100, tablet, chat, gio, note, N7000, P5100, P7500, LUMIA, Wildfire, APPLE
Projekt & cms: www.zstudio.pl