REGULAMIN

  1. Właścicielem sklepu jest firma MILENIUM MOBILE z siedzibą przy ul. Gen. W.Andersa 33, 00-159 Warszawa.
  2. Sklep internetowy Milenium Mobile przyjmuje zamówienia przez całą dobę za pośrednictwem sieci internetowej. Posiadamy Certyfikat SSL, który zapewnia wysoki poziom szyfrowania danych oraz bezpieczne połączenie internetowe.
  3. Zamówienia przyjmujemy on-line lub telefonicznie pod nr. tel. 22 618 77 26 codziennie w godzinach 9.00-19.00. Można także składać zamówienia wysyłając e-maila na adres
  4. Przesyłki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku do godziny 14.00. Czas oczekiwania na przesyłkę skracamy do minimum, wysyłka jest realizowana w ciągu 1-3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W przypadku rezygnacji z zamówienia wszelkie dane zostaną zmienione przez właściciela w panelu administracyjnym.
    Do każdej przesyłki dołączony jest wydruk zamówienia oraz dokument zakupu (paragon lub faktura VAT) który upoważnia do reklamacji lub zwrotu towaru.
    Zakupione towary są dostarczane przez Pocztę Polską lub przesyłką kurierską pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Zamówienia hurtowe wysyłamy tylko przesyłką kurierską. Możliwy jest również odbiór osobisty towaru.
  5. Koszty przesyłki zamówionego towaru pokrywa kupujący, cena uzależniona jest od wielkości zamówienia oraz wybranej opcji płatności (przelew, za pobraniem). Klient decyduje o tym, jaka formę wysyłki wybierze. Przy zamówieniach detalicznych o wartości powyżej 500,00zł przesyłka jest gratis. Szczegóły dotyczące kosztów wysyłki opisane są w zakładce WYSYŁKA.
  6. Ceny towarów podane w sklepie podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT ( ceny brutto ). Dla klientów instytucjonalnych dostępne są ceny hurtowe po zalogowaniu. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT, kupujący powinien nas poinformować o tym i podać dane, niezbędne do wystawienia dokumentu czyli NIP, dokładny adres, dane firmy.
  7. Nasz sklep współpracuje z systemem Płatności.pl zapewniającym szybkie i bezpieczne regulowanie płatności on-line. Kupujący nie ponosi dodatkowych kosztów za dokonanie wpłaty przelewem lub kartą kredytową. W tytule płatności należy wpisać nr. zamówienia lub nazwę przedmiotu. Wpłaty za zakupy można także dokonać samodzielnie przelewem lub w Urzędzie Pocztowym na konto Milenium Mobile.
  8. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000r. (DZ. U. z dnia 31 marca 2010r) Konsument który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie ( za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poprzez złożenie pisemnego oświadczenia osobiscie w siedzibie sklepu) w terminie 10 dni od dnia otrzymania rzeczy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  9. W przypadku odstąpienia od umowy konsument zobowiązany jest wysłać towar na własny koszt. Firma Milenium Mobile gwarantuje zwrot wartości transakcji tj. wartości towaru oraz kosztu wysyłki towaru do klienta należy poinformować nas o tym składając stosowne oświadczenie na piśmie i przesłać paczkę wraz z dowodem zakupu. Klient otrzyma zwrot całkowitego kosztów zamówienia, w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, na konto bankowe wskazane w oświadczeniu. 
  10. Zwroty przyjmujemy jeżeli odesłany towar pozostał w stanie niezmienionym, nie nosi śladów użycia i zawiera etykiety firmowe oraz jest zapakowany w oryginalne opakowanie w jakim został sprzedany. Zwracany produkt musi być kompletny.
  11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje dla świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.
  12. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. W myśl tej ustawy klient ma prawo do wglądu i edycji swoich danych, ma także prawo zażądać usunięcia wpisu. Dane osobowe klientów nie są wykorzystywane w celach marketingowych, służą nam jedynie do realizowania zamówień.
  13. Ewentualne reklamacje należy składać w formie pisemnej, przedstawiając powód i własne roszczenia w tej sprawie. Towar należy przesłać na adres  MILENIUM MOBILE, ul. Gen. W.Andersa 33, 00-159 Warszawa wraz z formularzem reklamacyjnym oraz kopią dowodu zakupu. Aby przyspieszyć rozwiązanie sytuacji proszę powiadomić nas mailem lub telefonicznie.
  14. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. W przypadku gdy towar okazał się wadliwy, niezgodny z umową (zamówieniem) lub został uszkodzony w czasie transportu reklamacja będzie zasadna i kupujący otrzyma nowy egzemplarz lub zwrot kosztów zamówienia wraz z kosztem przesyłki zwrotnej na podane konto.
  15. Jeśli zakup okazał się nietrafiony (nieodpowiedni) możliwa jest zamiana, jednak kupujący musi opłacić koszty powtórnej przesyłki. Prosimy więc o rozważne zakupy! Na prośbę klienta prześlemy dokładne wymiary wybranego przedmiotu lub dodatkowe zdjęcia, w razie watpliwości proszę o maila na adres
  16. Sklep może anaulować zamówienie z powodu niedostępności towaru lub błędów spowodowanych działaniem witryny sklepowej a także w przypadku braku kontaktu z Kupującym. O anulowaniu zamówienia Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo.
  17. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją naszego regulaminu.

    Życzymy udanych zakupów.

 

 

Drukuj opis produktu
Milenium Mobile © 2006-2014 - serwis telefonów gsm, htc, nokia, blackberry, ipad, autoryzowany serwis telefonów Samsung na gwarancji, huawei, iphon, naprawa płyt głównych po zalaniu, wymiana matrycy, szybki, galaxy, android, smartfone, G900F, S5, galaxy s3, i9300, I9505, S4, I8190, N7100, tablet, chat, gio, note, N7000, P5100, P7500, LUMIA, Wildfire, APPLE
Projekt & cms: www.zstudio.pl